Plán rastu manažéra sociálnych sietí
4 základné kroky, ktorými si musí prejsť každý manažér sociálnych sietí:
1️⃣ Uvedomiť si svoj sweetspot (niche). Uvedomiť si, v čom je dobrý, čo dokáže a čo ho zároveň aj baví. A čo môže ponúknuť zákazníkovi, aby mu pomohol dosiahnuť jeho ciele.
2️⃣ Urobiť si prieskum - či už pre seba alebo svojho zákazníka. Pre koho ide tvoriť, čo je jeho cieľová skupina a čo ju zaujíma.
3️⃣ Naplánovať stratégiu. Čo tvoriť, ako často publikovať, aký typ obsahu a kedy ho publikovať. Dôležitá je najmä pravidelnosť a obsah, ktorý zaujme.
4️⃣ A začať tvoriť samotný obsah - posty, reels, príbehy. Definovať si svoju značku, design a okrem vlastnej kreativity sledovať aj aktuálne trendy, štatistiky, analyzovať výsledky a tomu prispôsobovať stratégiu pre neustále zlepšovanie.
A, samozrejme, investovať do svojho vzdelávania. Svet sociálnych médií ponúka neustále nové trendy, záujmy ľudí sa postupne menia, rovnako ako technológie. Tomu sa treba vedieť prispôsobiť.
Preto sa nesmieš báť napredovať. To je tá motivácia k dosiahnutiu úspechu tvojej práce - dosahovanie cieľov a ich prekonávanie.. 🔥