Rozžiarte svoju značku!
Sociálne siete | Marketing | Školenia | Eventy
O nás
Sme tím kreatívnych ľudí, ktorí pomáhajú (nielen) firmám zažiariť vo svete sociálnych sietí, dostať sa do povedomia ich potenciálnych zákazníkov, zvyšovať svoju dôveryhodnosť, počty followerov a v konečnom dôsledku tak zvyšovať svoje obraty a zisky. Okrem toho sa venujeme grafike, designu, fotografovaniu, strihaniu videí a lietaniu s dronom - to všetko s cieľom vytvoriť čo najväčšiu pridanú hodnotu, či už pre vaše podnikanie alebo súkromné účely.
- Social Media Management
- Virtuálna asistentka
- MS Office365 + školenia produktov
- Foto & Video & Dron eventy
Služby
Social Media Management
Nechajte správu vašich sociálnych sietí na nás a venujte sa pre vás dôležitejším činnostiam. Ušetríte svoj čas a my sa postaráme o zviditeľnenie vášho biznisu.
Virtuálna asistentka
Šetrí vám peniaze, keďže zvládne to isté čo zamestnanec, rýchlejšie a za menej peňazí, pretože ju platíte len za toľko hodín, koľko ju reálne potrebujete.
MS Office365 + školenia
Pomôžeme vám s digitalizáciou vašej firmy. Správa dokumentácie, automatizácia procesov, aplikácie - toto všetko vám ušetrí tisícky EUR ročne.
Foto & Video & Dron eventy
Chceli by ste mať z vašich eventov nezabudnuteľné spomienky? Nafotíme, natočíme, nalietame. Fotoprezentácie, videá na webstránky, do archívu alebo ako zaujímavý obsah na sociálne siete.
Social Media Manager
Chceli by ste zviditeľniť svoju firmu alebo vlastné podnikanie a neviete ako na to, prípadne na to jednoducho nemáte čas? Služby social media managera (SMM) sú práve pre vás. Nechajte to na nás a my zabezpečíme, aby ste sa dostali do povedomia vašich potenciálnych zákazníkov.
Prácou SMM je spravovať sociálne siete svojich klientov, vytvárať a publikovať zaujímavý obsah (post, story, reels) tak, aby sa klientovi zvyšoval počet followerov a tým aj potenciálnych zákazníkov pre jeho podnikanie. Pretože "Kto nie je online, akoby ani neexistoval."
Virtuálna asistentka
Prečo je virtuálna asistentka (VA) vhodná pre každú firmu? Vďaka práci na diaľku a flexibilnému pracovnému času dokáže firme ušetriť tisícky EUR ročne, pretože ju platíte len za čas, ktorý ju reálne potrebujete. Zvládne všetky úlohy ako bežný zamestnanec, rýchlejšie a za menej peňazí (neplatíte za ňu odvody, kanceláriu, telefón, PC, rôzne školenia atď.) a vy budete môcť svoj čas využívať efektívnejšie pre vaše podnikanie, rodinu a to, čo vás baví.
V porovnaní so zamestnancom má VA niekoľko nespochybniteľných výhod:
- platíte jej len toľko hodín, koľko ju reálne potrebujete
- pri práci používa nástroj Toggle, pomocou ktorého je možné skontrolovať, koľko času jej zabrala konkrétna úloha a keďže je platená od hodiny, nehrozí umelé "naťahovanie" práce
- okrem jej hodinovej mzdy na ňu nemáte žiadne iné náklady
- zvládne činnosti niekoľkých špecializovaných zamestnancov (administratíva, marketing, web, sociálne siete, grafika, preklady a texty, organizácia, plánovanie, reporting atď.)
MS Office365 + školenia
Máte plnú hlavu starostí z neporiadku firemnej dokumentácie, zdĺhavých každodenných manuálnych úkonov alebo neprehľadnej evidencie odpracovaných hodín zamestnancov, služobných vozidiel, majetku alebo nemáte nástroje na controlling, prípadne potrebujete zaškoliť svojich zamestnancov na rôzne úrovne práce s programami ako Word, Excel, Outlook, Teams, OneDrive a mnoho ďalších? Chceli by ste mať vo všetkom poriadok a môcť si priebežne (aj na dovolenke) v prehľadných reportoch prezerať efektivitu práce zamestnancov, prípadne ako sú na tom jednotlivé vaše zákazky?
Zabezpečíme vám a nastavíme prostredie (platforma MS Office365), v ktorom už budete mať všetky vaše oblasti (zamestnanci, dokumentácia, majetok, komunikácia atď.) prehľadné, ľahko dostupné a spravovateľné. Ušetríme vám tisíce EUR ročne automatizáciou procesov, plus vám na mieru vytvoríme moderné a user friendly aplikácie (PC/mobil) napr. pre oblasť evidencie zamestnancov, ich dochádzky, evidencie majetku, dokumentácie (vzorové tlačivá, interná/externá dokumentácia, ISO), vozidiel, prístrojového alebo iného vybavenia a pod.
Pre viac informácií kliknite sem:
Foto & Video & Dron eventy
Školenia, konferencie, teambuildingy, firemné športové dni, ale aj súkromné oslavy, svadby atď. Z každého podujatia môžete mať nezabudnuteľné spomienky vo forme fotografií alebo videí.
Pre firmu vhodné ako moderný a zaujímavý obsah na sociálne siete, ktorý ukáže ako pracujete, ale aj ako sa zabávate, čím upútate pozornosť svojich followerov a potenciálnych klientov. Prípadne pre interné firemné účely, na webstránku, firemný kalendár a pod.
Pre súkromné osoby jedinečný obsah pre fotoalbumy, fotoknihy alebo ako zdroj spomienok, s ktorými sa chcete podeliť so svojimi priateľmi na sociálnych sieťach.
Kontakt
Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete ďalšie informácie, neváhajte nás kontaktovať :
+421 918 525 914
info@letyourbrandshine.sk